Recenze

Přípravky na nohy Anpro

ledna 25, 201710 Comments


Po menší přestávce se opět hlásím s novou recenzí a omlouvám se, za poměrně delší pauzy mezi články, které jsou způsobeny mým náročným zkouškovým obdobím. Opět jsem se zapojila do výzvy na portálu blogerky.cz a tentokrát s přípravky na chodidla od značky Anpro. V tomto článku se dozvíte můj názor rovnou na všechny tři výrobky, takže se na ně pojďme mrknout. 


1) ANPRO Krém na popraskané paty s 30% ureou
A začneme jako obvykle obalem výrobku. Když jsem jej z obálky vytáhla poprvé, byla jsem docela v šoku, protože balení je skutečně veliké a netradiční. Většinou se setkáváme s krémy v tubě, ale zde je přípravek v plastové nádobě s pumpičkou, a díky obsahu 250ml je poměrně obrovský. V první moment se mi moc zamlouval, ale nyní, když to beru také z pohledu uživatele, mi přijde, že je zbytečně masivní. Hlavně pro skladování to může být méně praktické. Na druhou stranu je super pumpička, díky které pak není tuba celá upatlaná od mastných rukou.

A nyní ke krému samotnému. Jak je v nadpisu řečeno, krém obsahuje 30% urei, což je změkčující látka, která je v krémech obsažena za účelem právě změkčení zatvrdlé kůže. Krém má světle zelenou barvu a příjemnou svěží vůni. Stačí ho docela málo, pro velkou plochu. Avšak i přesto, když jsem dala velmi štědré množství, se během chvíle vsákl. Bylo po něm rozhodně poznat, že jsou nohy hydratovanější a vláčnější. Celkově i během dne bylo znatelné, že jsou nohy méně suché. 
Takže u tohoto výrobku i přes ne zcela praktickou velikost balení, musím dát obrovský palec nahoru. Když jsem porovnala cenu/poměr/výkon, tak mi trošku povisla čelist. 

Odkaz: e-shop
Obsah: 250ml
Cena: 79Kč





2) ANPRO Krém na nohy chladivý mentol
Tento krém je již v tradičnější tubě oproti předešlému krému. Zde bych měla k obalu také pár výtek. Otevírání výrobku je trošku nešikovně vytvořené, takže tuba stojí lehce zešikma, a když ji nepokládáte pomalu, s velkou pravděpodobností se Vám vždy převrhne. Navíc rohy jsou zahnuty, což stabilitě ještě ubírá. Nálepky výrobku jsou také poměrně nekvalitně přilepeny, takže se dost tvoří bubliny a na estetice to moc nepřidá. 

A nyní ke krému. Jeho barva je bílá a vůně jak název napovídá - mentolová. Bohužel, zde mentol také končí. Rozhodně nemohu potvrdit, že by se jednalo o chladivý krém. V zimě jsem na chladivé krémy docela háklivá, protože z nich hned kýchám, ale když jsem si jednu nohu natřela chladivým a druhou ureovým krémem pro porovnání, rozhodně jsem nepoznala rozdíl v chladu. Avšak v hydrataci už ano. Chladivý krém určitě nedostál kvalit krému s ureou. Pokožka byla hydratovaná a vláčnější, ale o poznání méně než u předchozího krému. 
Tedy objektivně mohu říci, že i přesto, že byl krém poměrně příjemný, byl trošku zklamáním. Dle názvu jsem neočekávala nijak extra výraznou hydrataci, ale aspoň ten chladivý pocit se mohl dostavit. Proto palec směřuje spíše dolů.

Odkaz: e-shop
Obsah:110ml
Cena: 49Kč



3) ANPRO Krémový peeling na nohy ranní rosa
A do třetice tady máme peeling na nohy. Obal je stejného rázu jako u předchozího krému s mentolem, tudíž není třeba jej již více rozebírat. A proto rovnou k peelingu samotnému. 

Původně jsem moc nevěděla, co mohu od peelingu očekávat. Byla jsem však mile překvapenou jeho intenzitou. Peelingová zrníčka rozhodně nebudete hledat jako jehlu v kupce sena. Avšak také neočekávejte, že po jeho použití zmizí vaše otlaky na patách či na prstech. Peeling odstraní odumřelé buňky a vaše kůže bude rozhodně jemnější, avšak na zatvrdlá místa bude potřeba použít trošku intenzivnější sílu jako kovový nebo elektrický pilník. Krém samotný je bílý a zrníčka jsou modré barvy. Já jsem obdržela verzi Ranní rosa a k té bych také přirovnala jeho vůni. 
Celkově bych hodnotila jako příjemný výrobek, který si zaslouží lepší obal.

Odkaz: e-shop
Obsah: 110ml
Cena: 49Kč





Už jste od této značky nějaké přípravky zkoušeli? Pokud ano, jak se zavděčily Vám?  Nebo máte nějaký jiný oblíbený přípravek na nohy? Podělte se se mnou o Vaše zkušenosti v komentářích :)

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

10 komentářů:

  1. Musím říct, že nejvíce mě zaujal krém na nohy právě s ureou :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je z této trojky nejlepší!! :) A ta cena je fakt bomba. Než jsem si ji našla, myslela jsem, že stojí třeba tak 250Kč ...

      Vymazat
  2. Značku neznám , ale krém na nohy s ureou mě zaujal , navíc super cena

    OdpovědětVymazat
  3. Tá sviečka musí byť úplne perfektná :)


    Pozývam ťa na Valentínsku súťaž na mojom blogu o krásnu toaletnú vôňu od Beyonce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, ale může být někdy dost silná, i přesto, že se jedná o jemnou vůni :)

      Vymazat
  4. Děkuji za tipy :) Značku neznám, ale zaujalo me to a určitě na to mrknu :))

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  5. Od této značky jsem ještě nic neměla, ale docela mě to zaujalo. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)