Recenze

Avivir - Péče pro opalování

července 07, 20176 Comments


Po menší přestávce se opět hlásím s novou recenzí a omlouvám se, za poměrně delší pauzy mezi články, které byly způsobeny mým náročným zkouškovým obdobím. Opět jsem se zapojila do výzvy na portálu blogerky.cz a tentokrát s přípravky pro krásné opálení od značky AVIVIR. V tomto článku se dozvíte můj názor na přípravek na opalování a po opalování, takže se na ně pojďme mrknout. 


AVIVIR Aloe Vera opalovací mléko s SPF 30

Mléko je v měkké tubě se kterou je jednoduchá manipulace a vanilkový designový potisk na mě navíc působí příjemným stylovým dojmem. Na první pohled na Vás tedy výrobek nekřičí, že se jedná o opalovák jako je tomu u většiny obdobných přípravků, právě naopak je daleko decentnější.

Mléko má lehce nažloutlou barvu a jeho konzistence je spíše krémová než mléčná. Vůně jemně připomíná vůni opalovacího krému, ale po nanesení zmizí a pokožka zůstává bez zápachu. Po nanesení je pokožka lepkavá, ale nemám tolik nepříjemný zatěžující pocit, jako s jinými opalovacími přípravky. 
Celkově na mě tedy opalovací mléko působí kladným dojmem. Jeho nošení je příjemné, opravdu oceňuji to, že neobsahuje parfemaci, tudíž nesmrdím dva metry daleko a že jeho složení nepůsobí na mou pokožku jakoby se tisíci zámečky snažilo uzamknout všechny moje póry. Je cítit, že přípravek obsahuje přírodní složky a mnohé z Vás potěší označení Vegan.
V nabídce je produkt s SPF 15 a 30. K němu je možné pořídit si také pleťový krém. 

Obsah: 150ml
Cena: 305Kč
E-shop


AVIVIR Aloe Vera after sun

Přípravek po opalování ve stejném balení jako předchozí přípravek, tentokrát s blankytně modrým designem. Produkt má gelovo-krémovou konzistenci, která je velice lehká a roztiratelná, takže malé množství stačí pro natření velké plochy. 

Na kůži jsem při jeho nanesení měla lehce chladivý efekt. Přípravek se rychle vstřebá a na pokožce zanechává hladký film. Jeho vůně je ovlivněna vysokým obsahem Aloe Vera až 90%. 
U přípravku jsem ocenila jeho rychlé vstřebání a že pokožku zanechal suchou a hladkou. Chladný efekt je po slunění také velmi přijemný a hlavně po něm byla pokožka zhydratovaná a zklidněná. Jakékoliv začervenání rychle odeznělo. 

Obsah: 150ml
Cena: 305Kč
E-shop


Osobně jsem vždy na lovu pro perfektní opalovací přípravky a značka Avivir mě velice mile překvapila. Pokud o značce uvažujete, mohu vřele doporučit. A jaké jsou Vaše oblíbené produkty pro opalování? Napište mi své tipy do komentářů!

XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

6 komentářů:

  1. Taky jsem se připojila a nevybrali mě, protože tuto značku vůbec neznám a jak vidím, tak je dobrá :) Já momentálně používám opalovací přípravky od Astrid :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem měla možnost produkty testovat a jsem s oběma produkty stejně, jako ty spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že má více lidí stejnou zkušenost :)

      Vymazat
  3. Ja som tieto produkty chcela testovať, len sa na mňa neobrátilo šťastie. No som veľmi rada, že si s nimi spokojná

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)