Recenze

LUSH - Mask of Magnaminty

března 16, 201720 Comments


Mask of Magnaminty od firmy Lush již není žádnou novinkou. Kdo k této značce někdy zabrousí, ví, že je to jedním z bestsellerů. Tuto masku je možné zakoupit rovnou ve dvou provedeních a to originální variantě a nebo samo-konzervační. A já bych se dnes kromě běžné recenze chtěla zaměřit také na srovnání těchto dvou produktů, jelikož jsem je měla možnost otestovat oba. Takže jaké mezi nimi najdeme rozdíly? 


Masku zakoupíte v tradičním černém kontejnerku, jako ostatní produkty a to buďto ve velikosti 100ml a nebo 250ml. Na balení je bílými nápisy název a popis výrobku, včetně složení. Na boku pak tradiční nálepka s informací, kdo pro Vás masku připravil a do kdy ji máte spotřebovat. Po otevření na Vás vykoukne poměrně nevábně vyhlížející pastelově zelená hmota s kousky. Její vůně je směs máty s hlínou. Konzistence je velmi hutná a nyní se také dostanu k rozdílům mezi maskami. 

Originál - maska má zelenou, až lehce našedlou barvu. Konzistence je poměrně dost hutná a sušší. Konzervantem je Methylparaben v minimálním množství.
Samo-konzervační - maska má zelenou výraznější barvu než předešlá. Konzistence je méně hutná a pokud ji necháte stát, tak na povrchu může vyvstát mírná olejová vrstvička. Vůně již není tolik hlinitá, naopak máta je výraznější a vůně je celkově líbivější. Konzervantem je med.

Při nanášení je dobré dát na pleť štědrou vrstvu. Díky hutnosti masky, se vrstva nanáší velice lehce. Pod prsty budete cítit kousky, které jsou skvěle využitelné při oplachování masky. Po cca 10 minutách působení maska na obličeji vyschne. Nedoporučuji zkoušet hýbat obličejovými svaly, abyste viděli, jak maska bude odpadávat. Maska je opravdu silná a pevná, takže pokožka pod ní, by se mohla dost poškodit a být začervenalá. Po uběhnutí doby je dobré navlhčit opět masku vodou a krouživými pohyby masírovat pleť. Díky kouskům v masce, provedete velmi jemný peeling a poté masku z pleti opláchnete. 

Originál - tato maska je poměrně sušší a více bych ji doporučila pro pleť mastnější. Já osobně mám pleť více do sucha a po masce jsem měla pleť poměrně staženou. Toto jsem vyřešila tím, že jsem si do masky přidala pár kapek (cca 3) makadamiového oleje a smíchala. Účinek masky byl výraznější.
Samo-konzervační - tato maska nevyschne kompletně jako originál. Naopak na povrchu pleti byl povlak olejovité konzistence a pleť pod maskou rozhodně nebyla natolik suchá, takže toto provedení určitě nebude škodit ani těm se sušší pletí. Co se týče účinků, tak zde byly mírnější, ale při pravidelném používání se dostavily zcela stejně. 

Mé vlastní pocity byly, že má pleť byla výrazně jemnější, velmi osvěžená mátou a viditelně čistější. Černé tečky byly méně viditelné. Při pravidelnějším používání jsem si začala všímat, že byla pleť skutečně jasnější a bez pupínků. 

Magnaminty maska slibuje hned několik věcí: rozjasnit, uklidnit a zbavit nečistot. S těmito vlastnostmi bych i souhlasila, ale ještě bych k nim přidala, že je maska díky mátě velmi osvěžující a povzbuzující. A nyní vás určitě zajímá, jak je rozdíl ve složeních těchto masek. 

Originál - Bentonite (bentonitový gel), Kaolin, Mel (med), Talc (mastek), Phaseolus Angularis (mleté bio fazolky adzuki), Glycerine (glycerín), Oenothera Biennis Seed (semena pupalky dvouleté), Mentha Piperita Leaf Oil (silice z máty peprné), Tagetes Erecta Flower Oil (silice z aksamitníku vzpřímeného), Limonene,  Parfum,  Chlorophyllin CI 75810 Chlorophyllin CI 75810, Methylparaben
Bentonite je hlavní čistící látkou, čímž je originál účinnější z těchto dvou masek. 

Samo-konzervačníMel (med), Kaolin, Bentonite (bentonitový gel), Talc (mastek), Glycerine (glycerín), Phaseolus Angularis (mleté bio fazolky adzuki), Oenothera Biennis Seed (semena pupalky dvouleté), Mentha Piperita Leaf Oil (silice z máty peprné), Tagetes Erecta Flower Oil (silice z aksamitníku vzpřímeného), Limonene, Parfum, Chlorophyllin CI 75810 Chlorophyllin CI 75810
U této masky je hlavní látkou med, který má funkci přírodního konzervantu, a bentonite je odsunut až na třetí místo. Díky tomu, je projev účinků masky trošku pomalejší a hlavně konzistence je znatelně jiná. 


Po těchto všech vyčerpávajících informacích, které jsem Vám chtěla předat, rychle shrnu své pocity. Maska se pro mě velice rychle stala MUST HAVE přípravkem, který musím mít doma. Vždy, když potřebuji dát svou pleť rychle do kupy, tak sáhnu právě pro ni. Pleť je po ní pročištěná, hladká a při pravidelném používání rozjasněná. Není zcela vhodné dávat si ji před spánkem, protože vás dokáže opravdu hodně osvěžit a probudit. Já masku uchovávám v lednici, ale není to potřeba. Pokud máte pocit, že vás maska vysušuje, příkápněte si do ní pár kapek pleťového oleje a uvidíte, že se tento pocit ztratí. Já jsem prostě zamilovaná!!! 

Fakta: 
Obsah: 100ml / 250ml
Cena: 195Kč / 395Kč

Pro a proti:
+ vyčistí
+ projasní
+ osvěží
+ odstraní odumřelé buňky
+ volba velikosti
+ přírodní 
+ netestováno na zvířatech
- na nic jsem nepřišla

Známka: 1

A vy už jste tuto masku měli možnost vyzkoušet? Nebo jste si oblíbili nějaké jiné výrobky z Lushe? Pokud ano, napište mi název do komentáře, abych se mohla inspirovat a třeba je také vyzkoušet ;-)


XOXO

VERONIQUE

PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY

20 komentářů:

  1. Ta mě velice zaujala vypadá skvěle.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vcera jsem po nich v lushi zrovna koukala :) a nemohla jsem se roozhodnout :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lush mě už hodně dlouho láká, takže bude na čase něco vyzkoušet. :) Zaujala mě maska original :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, že více lidí půjde na stranu samo-konzervační :) Ale je dobře, že si každý může vybrat podle sebe :)

      Vymazat
  4. Tu chci už dlouho vyzkoušet, tak konečně jsem si přečetla nějakou recenzi a půjdu do ní. :) Určitě bych volila tu pro mastnější pleť, což je můj případ.

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho se nad touhle maskou rozmýšlím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o ní slyšela spoustu předtím, než jsem si pro ni šla a jsem ráda, že jsem ji zkusila. Rozhodně stojí za to :)

      Vymazat
  6. Škoda že LUSH nie je aj na slovensku, maska ma zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel není. Ale z jejich webových stránek si můžeš nechat výrobky zaslat i na Slovensko :)

      Vymazat
  7. Já jsem z Lushe zatím měla jen pár balistik a teď mám druhý šampuk, ty mi hodně sedí. Ale Mask of Magnamity je vážně bestseller, ještě společně se šamponem Big bych právě tyto dva produkty jednou moc chtěla vyzkoušet. A po tvé recenzi zvolím tu samo-konzervační určitě :) Moc dobré porovnání a shrnutí, Veru!

    OdpovědětVymazat
  8. Už dlouho koukám po této masce (originálu), takže asi pořídím :)
    Z Lushe miluju bomby a pěny do koupele, to jsou moje srdcovky.

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u mě bohužel bomby nezabodovaly. Je kolem nich strašný humbuk, jo, vypadají dobře, ale když vylezu z vany, tak žádný efekt. Po bombách od Soaphorie se cítím líp :)

      Vymazat
  9. Poridila jsem na zaklade tve recenze. Zatim mam vyzkousenou aplikaci na oblicej a dnes poprve zada a ramena. Zatim super, jsem zvedava na stav pleti po delsim pouzivani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se brzy odpupínkuješ :) Na mě to rozhodně zabralo :)

      Vymazat

Děkuji, za Vaše komentáře :)